Převzetí a kontrola zásilky u kurýra
Spokojenost zákazníků je naší prioritou
V našem obchodě se snažíme, aby byl každý zákazník s nákupem a službami spokojen Chceme, abyste se cítili dobře i tehdy, když něco nepůjde podle plánu, například poškození během dodávky.
Proč kontrolovat zásilku s kurýrem?
Před odesláním prochází každá zásilka z našeho obchodu kontrolou a je pojištěna po dobu doručení, ale bohužel občas se mohou během přepravy vyskytnout problémy. Proto je důležité zkontrolovat zásilku při doručení kurýrem, i když se navenek zdá být v pořádku.
Co mám dělat v případě poškození zásilky?
Pokud je zásilka viditelně poškozená, můžete ji odmítnout převzít a vyplnit s kurýrem protokol o poškození. Balíček nám bude vrácen a my se o něj postaráme. Zásilku můžete také převzít, ale pak je také nutné ji zkontrolovat a sepsat s kurýrem všechny podrobnosti do protokolu o poškození. Rozhodnutí zůstává na vás.
Pokud je zásilka jen mírně poškozena (například je poškozena krabice, ale obsah je v pořádku, nebo je například obsah pouze znečištěn), musíte tuto skutečnost co nejdříve nahlásit našemu zákaznickému servisu prostřednictvím reklamačního formuláře. V opačném případě reklamace nebude považována za platnou.

Včasné informování o poškození zásilky nám umožní uplatnit nárok na náhradu škody v případě poškození zásilky při přepravě a pomůže vám získat řešení v případě poškození zakoupených výrobků.
Doporučujeme vám zkontrolovat doručené zásilky a přejeme vám úspěšné nákupy!