Nejčastěji kladené otázky (FAQ)
Chcemy, aby zakupy u nas były przyjemnością i nie sprawiały zbędnych zmartwień. Dlatego udostępniamy najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Často kladené otázky
Rozhodnutí o koupi prvního zahradního slunečníku není vůbec jednoduché. Níže odpovídáme na otázku týkající se nákupu a reklamačního procesu. Odpovíme také na otázky z oblastí, jako je používání slunečníku nebo záruční podmínky.
Kategorie otázek
Všeobecné informace
Jsou slunečníky vyráběny v Polsku?
Jaké látky se používají na potahy slunečníků?
Výměna potahu a podstavce
Jak vybrat pro slunečník nový potah?
Pro výběr správného potahu pro slunečník zakoupený v Litex Garden je nutné uvést model a ročník slunečníku nebo následující informace:
- Tvar slunečníku (hranatý, kulatý),
- Počet ramen slunečníku,
- Délka ramen slunečníku (v případě hranatých slunečníků se jedná o délku ramen: kratší a delší),
- Způsob otevírání slunečníku (např. provázek, teleskopická rukojeť),
- Další možnosti (např. druhá stříška, ventil).
Mohu změnit podstavec slunečníku nebo doplnit jeho součásti?

Lze potahy slunečníků vyměňovat a jak se to provádí?
Příslušenství a doplňkové služby
V jakých barvách jsou dostupné moskytiéry na slunečníky?
Lze moskytiéru zakoupit samostatně?
Moskytiéru lze samostatně zakoupit pouze pro slunečník Rio, protože k potahu je připevněna suchým zipem a může být snadno připevněna. U slunečníku Ibiza není možné moskytiéru dokoupit později. |
Lze na slunečníky umístit potisk?
Lze pro slunečník zakoupit náhradní a výměnné díly?
Konstrukce a funkce
Jakým způsobem je u slunečníků Ibiza upevněno osvětlení?

Lze slunečník smontovat svépomocí?
Mají slunečníky ventilaci?

Používání a obsluha
Do jaké rychlosti větru lze slunečník bezpečně používat?
Jsou slunečníky voděodolné?
Lze podstavce naplnit vodou nebo pískem?
Musí být osvětlení slunečníku připojeno k elektrické síti?
Objednávky a platby
Jak zaplatit za objednávku?
Mohu si svou objednávku vyzvednout osobně?
Jaké jsou náklady na dodání při objednávce většího množství vybraného modelu?
Mění se cena slunečníku a doručení, pokud jej zakoupíme bez podstavce?
Bude faktura dodána společně s objednávkou?
Jak mohu změnit objednávku?
Mohu vrátit zakoupený výrobek?
V případě nákupů zákazníků, kteří jsou spotřebiteli, tj. fyzických osob, které nakupují za účelem, který přímo nesouvisí s podnikatelskou nebo profesní činností, lze podat reklamaci. Podrobnosti naleznete v pravidlech našeho obchodu (viz zejména bod X – Reklamační řád – Pravidla obchodu).
Jak mohu reklamovat zakoupený výrobek?
Reklamaci lze podat elektronicky prostřednictvím reklamačního formuláře, který zašlete e-mailem na adresu reklamacje@litexgarden.pl nebo písemně na adresu prodejny. Stížnost by měla obsahovat následující údaje:
– jméno, adresa, e-mailová adresa kupujícího,
– datum uzavření smlouvy, na níž je stížnost založena,
– předmět reklamace s uvedením požadavku kupujícího,
– všechny okolnosti a důkazy podporující reklamaci.