Nejčastěji kladené otázky (FAQ)

Chcemy, aby zakupy u nas były przyjemnością i nie sprawiały zbędnych zmartwień. Dlatego udostępniamy najczęściej zadawane przez klientów pytania.

Často kladené otázky

Rozhodnutí o koupi prvního zahradního slunečníku není vůbec jednoduché. Níže odpovídáme na otázku týkající se nákupu a reklamačního procesu. Odpovíme také na otázky z oblastí, jako je používání slunečníku nebo záruční podmínky.

Kategorie otázek

Všeobecné informace

Ano, jsme polským výrobce zahradních slunečníků a nábytku již více než 30 let. Celý výrobní proces probíhá ve výrobních halách v sídle firmy v Ostrově Wielkopolském.
Ve standardní verzi používáme polyesterové tkaniny vyráběné v Polsku, nabízíme také akrylové tkaniny vyráběné ve Francii.

Výměna potahu a podstavce

Pro výběr správného potahu pro slunečník zakoupený v Litex Garden je nutné uvést model a ročník slunečníku nebo následující informace:

  • Tvar slunečníku (hranatý, kulatý),
  • Počet ramen slunečníku,
  • Délka ramen slunečníku (v případě hranatých slunečníků se jedná o délku ramen: kratší a delší),
  • Způsob otevírání slunečníku (např. provázek, teleskopická rukojeť),
  • Další možnosti (např. druhá stříška, ventil).
Ano, podstavec lze vyměnit nebo doplnit o chybějící prvky. Každý slunečník má své vlastní požadavky na nosnost podstavce – nezapomeňte si je ověřit abyste nekoupili podstavec, který je příliš lehký. Pokud hledáte podstavec pro svůj slunečník (zakoupený v jiném obchodě), podívejte se na průměr nástavce v níže uvedené tabulce u každého popisu našeho podstavce.
Ano, potahy slunečníků lze vyměňovat. Můžete to provést samostatně. Další informace a pokyny k výměně potahů jsou k dostupné  zde.

Příslušenství a doplňkové služby

Pokud chcete moskytiéru dokoupit k slunečníku Rio, je dostupná v bílé a černé barvě. V případě slunečníku Ibiza je nedílnou součástí potahu a lze ji zakoupit pouze při prvním nákupu (není možné ji dokoupit později).
Moskytiéru lze samostatně zakoupit pouze pro slunečník Rio, protože k potahu je připevněna suchým zipem a může být snadno připevněna. U slunečníku Ibiza není možné moskytiéru dokoupit později.
Ano, naše zkušenosti z reklamního odvětví nám umožňují nabídnout mimořádnou kvalitu tisku na potah deštníku. V případě personalizovaných objednávek nás prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Ano, v současné době máme skladem kompletní sortiment náhradních a výměnných dílů pro všechny typy slunečníků.

Konstrukce a funkce

Osvětlení je tvořeno LED pásky, které jsou připevněny na každém druhém rameni slunečníku.
 
Naše slunečníky vyrábíme s důrazem na snadné použití. Slunečník jednoduše nasaďte na nástavec podstavce a po nasazení na místo prostrčte šrouby otvorem, který je umístěn na tyči slunečníku e možné objednat podstavec umožňující montáž pod úroveň terénu.
Ano, některé z modelů slunečníků mají dodatečnou stříšku. Tento typ konstrukce zajišťuje dostatečné větrání pod celou střechou slunečníku.

Používání a obsluha

Naše slunečníky jsou testovány na rychlost větru a podrobnosti o jejich bezpečném používání naleznete v technických listech výrobků.
Jak látky, tak potahy z nich vyrobené jsou potaženy voděodolným a nepromokavým nátěrem, což v praxi umožňuje používat slunečníky i za mírného deště. V praxi však nedoporučujeme používat slunečníky jako deštníky.
Naše současná nabídka je postavena na betonových podstavcích. Vzhledem k rozměrům našich slunečníků je nutná dostatečná nosnost, které nelze dosáhnout podstavci s pískem nebo vodou.
Osvětlení vyžaduje připojení kabelu do zásuvky 230 V. Osvětlení slunečníku není napájeno z baterií.

Objednávky a platby

Po přidání položky do košíku budete přesměrováni na objednávkový formulář. Ve formuláři vyberte způsob platby. Podrobné informace o způsobech platby naleznete zde.
Ano, svou objednávku si můžete vyzvednout osobně v sídle naší společnosti. Chcete-li tuto možnost využít, vyberte v nákupním košíku jako způsob doručení osobní odběr. Lhůta pro vyzvednutí objednávky je stanovena individuálně se zákazníkem. Více informací o osobním odběru naleznete zde.
Náklady na dodání u objednávek většího množství výrobků se stanovují individuálně. V případě firemních objednávek nás prosím kontaktujte zde.
Ano. Cena za slunečník se sníží v závislosti na modelu slunečníku a podstavci k němu určenému. Pro přesnou cenovou nabídku se prosím obraťte na konzultanta.
Faktura je doručována pouze elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.
Pokud již byla objednávka zadána a je nutná změna, obraťte se urychleně přímo na našeho konzultanta.

V případě nákupů zákazníků, kteří jsou spotřebiteli, tj. fyzických osob, které nakupují za účelem, který přímo nesouvisí s podnikatelskou nebo profesní činností, lze podat reklamaci. Podrobnosti naleznete v pravidlech našeho obchodu (viz zejména bod X – Reklamační řád – Pravidla obchodu).

Reklamaci lze podat elektronicky prostřednictvím reklamačního formuláře, který zašlete e-mailem na adresu reklamacje@litexgarden.pl nebo písemně na adresu prodejny. Stížnost by měla obsahovat následující údaje:

– jméno, adresa, e-mailová adresa kupujícího,

– datum uzavření smlouvy, na níž je stížnost založena,

– předmět reklamace s uvedením požadavku kupujícího,

– všechny okolnosti a důkazy podporující reklamaci.

Stáhněte si reklamační formulář.

Obvykle ano. Cenu za doručení pak stanovujeme individuálně. Pro cenovou nabídku potřebujeme informace, jako je počet slunečníků, PSČ, město a zda mají být slunečníky dodány s podstavci. Pro přesnou cenovou nabídku se prosím obraťte na konzultanta.

Údržba a ošetření

Pro správnou údržbu slunečníku v sezóně i mimo ni doporučujeme přečíst si naše příručky, které jsou k dispozici zde. Správná údržba vašeho slunečníku ho udrží v dobrém stavu po mnoho sezón.
Slunečník by měl být uskladněn ve stálých podmínkách, kde není vystaven povětrnostním vlivům (např. v garáži, technické místnosti). Nabízíme také obaly na slunečníky, které jsou k dostání na vyžádání.
Nákupní košík
Přejít nahoru